جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال؛

جدال مغرب و اکوادور برای صعود

تهران (پانا) - روز سوم رقابت‌های جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال به میزبانی اندونزی امروز در گروه‌های ۱ و ۲، با ۴ دیدار به طور همزمان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جدال مغرب و اکوادور برای صعود

در گروه ۱ این رقابت‌ها تیم اندونزی به مصاف تیم مغرب می‌رود و اکوادور با پاناما دیدار خواهد کرد.

در این گروه تیم اکوادور با ۴ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم مغرب ۳ امتیازی است و در رده دوم جدول است و اندونزی با ۲ امتیاز و پاناما با ۱ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در این گروه پیروزی تیم اکوادور بر پاناما محتمل است و این تیم می‌تواند با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول صعود کند.

اما تیم دوم این گروه برای حضور در مرحله بعد رقابت‌ها به بازی اندونزی و مغرب بستگی دارد در این بازی در صورت تساوی تیم مغرب به دور بعد صعود می‌کند و اندونزی باید منتظر دیگر گروه‌ها باشد چرا که ۴ تیم سوم برتر گروه‌ها نیز می‌توانند در دور بعد رقابت‌ها حاضر شوند.

پیروزی اندونزی در دیدار با مغرب می‌تواند سرنوشت اندونزی میزبان را تغییر دهد و این تیم به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود و مغرب را در جای سوم به دور بعد این رقابت‌ها بفرستند.

دیدار‌های امروز گروه ۱ از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به طور همزمان برگزار می‌شود.

­بازی مغرب و اندونزی را داور مشهور موتن کروگ دانمارکی قضاوت می‌کند و دیدار تیم‌های اکوادور و پاناما را فو مینگ از چین سوت می‌زند.

اما در گروه دوم این رقابت‌ها امروز تیم‌های اسپانیا و ازبکستان همچنین مالی و کانادا به طور همزمان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه برگزار می‌کنند.در گروه دوم این رقابت‌ها تیم­ نوجوانان اسپانیا با ۶ امتیاز صعود خود را قطعی کرده است و ازبکستان­ برای صعود ضمن کسب امتیاز از اسپانیا باید منتظر دیدار تیم‌های مالی و کانادا­ باشد.

­تیم‌های مالی و ازبکستان­ با ۳ امتیاز قبل از دیدار‌های امروز در رده دوم قرار دارند و مالی با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و تیم فوتبال کانادا بدون امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته است.

­تیم فوتبال ازبکستان در صورت شکست مقابل اسپانیا و همچنین پیروزی مالی بر کانادا باید در انتظار دیگر دیدار‌ها برای راهیابی به جمع تیم‌های سوم برتر گروه‌ها بماند.دیدار تیم‌های ازبکستان و اسپانیا را ­اگوستو بوتیستا از کلمبیا سوت می‌زند و بازی تیم‌های مالی و کانادا را اسپن اسکاس از نروژ قضاوت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار