مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

احداث 179 کلاس درس جدید در شهرستان اسلامشهر، در آینده نزدیک

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در جلسه شورای آموزش و پرورش از احداث 179 کلاس درس جدید با پیشرفت فیزیکی بیست تا 98 درصد، در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
احداث 179 کلاس درس جدید در شهرستان اسلامشهر، در آینده نزدیک

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات منطقه برگزار شد، در سخنانی با تقدیر ازهمکاری ارگان‌ها و نهادهای شهرستان اسلامشهر با آموزش و پرورش و در رابطه با برنامه‌های نهضت سوادآموزی اظهارکرد: با توجه به اینکه در زمینه سوادآموزی پیشرفت خوبی با حضور شانزده آموزش‌دهنده داشتیم، لیکن در جهت ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان اسلامشهر، همکاری کلیه ارگان‌ها و نهادها و اعلام آمار تعداد بی‌سوادان ضرورتی مهم است.

وی با اشاره مشکلات ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مراکز استثنایی اسلامشهرافزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان مدارس استثنایی از راه‌های دور می‌بایست رفت و آمد داشته باشند و هر کدام از آنان دارای شرایط خاصی هستند، اختصاص دادن سرویس‌های جداگانه با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری اسلامشهر بسیار مهم است.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از احداث 179کلاس درس جدید با پیشرفت فیزیکی بیست تا 98 درصد در آینده نزدیک خبر داد که می‌تواند در کاهش مشکلات تعلیم و تربیت در منطقه نقش بسزایی داشته باشد و در ادامه بر ضرورت تجهیز نمازخانه‌های واحدهای آموزشی و حضور ائمه جماعات تأکید کرد.

در بخش دیگری از جلسه حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: آموزش و پرورش از ارکان مهم نظام است که سرمایه‌های علمی کشور در این مراکز مشغول تحصیل هستند تا روزی بتوانند سکانداری کشور را برعهده بگیرند و می‌بایست در راستای علم و تهذیب نسل جوان تلاش مضاعف داشته باشیم.

سپس حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش طبق نظر مقام معظم رهبری یک نهاد حاکمیتی است و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌بایست از آن حمایت کنند و با فراهم آوردن زیرساخت مدارس مقدمه‌ای در جهت انسان‌سازی و تربیت داشته باشیم.

شایان ذکر است،در این جلسه از شهردار، رئیس شورای شهر ،مدیران سازمان حمل و نقل و فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری اسلامشهربه جهت همکاری در انجام پروژه‌های مختلف با آموزش و پرورش تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار