مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:
بررسی و تحلیل مراجعات مردمی بعد از سفر رییس جمهور محترم به اطلاع مردم رسانده میشود
در سفر به استان چهارمحال و بختیاری
شهرکرد(پانا) - سید مجتبی هاشمی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از بررسی و مراجعات مردمی بعد از سفر ریاست جمهوری خبر داد.
سید مجتبی هاشمی مدیر کل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا تصریح کرد:« سفرهای استانی افراد سیاستگذار در سطح کلان کشور به این صورت خواهد بود که با مراجعه و شناسایی مشکلات و مسائل مردم در سطح جامعه به صورت قانونی درصدد رفع این مشکلات باشیم.»
وی در ادامه عنوان کرد:« خدمت و رعایت شان مردم در سفرهای رییس جمهورمحترم و هیات دولت و نمایندگان تام الاختیار وزرا هدف گذاری شده است و با اشاره به هدفمند بودن خدمت و رعایت شأن مردم در سفر ریاست جمهوری حضور نمایندگان وزیر آموزش و پرورش در استان چهارمحال و بختیاری را دلیلی برای خدمت به فرهنگیان دانش آموزان و اولیا آنها دانست.»
هاشمی اظهار کرد:« سعی میشود آنچه در اختیار، صلاحیت و توان ما هست به کار گرفته تا مشکلات مردم طی این سفرها حل شود و آنچه که در اختیار و صلاحیت ما نیست با هماهنگیهایی که با اعضای شورای معاون وزارت آموزش و پرورش داریم برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.»
فاطمه آقابابایی، سیده زهرا اصغر زاده
ارسال دیدگاه