سرپرست اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ترویج و فرهنگ‌سازی درزمینه فعالیت‌های پژوهش‌سرا از اقدامات سازنده و مفید است

اصفهان (پانا) - سرپرست اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت  اساسنامه پژوهش‌سراها مطالعه شود، پژوهش‌سراها باید هیات امنای خود را تشکیل داده و فعالیت‌های پژوهش‌سرا در 11 قطب انجام شود و از اقدامات سازنده در پژوهش‌سراها ترویج و فرهنگ‌سازی درزمینه فعالیت‌های پژوهش‌سرا است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ترویج و فرهنگ‌سازی درزمینه فعالیت‌های پژوهش‌سرا از اقدامات سازنده و مفید است

جواد معتمدی سرپرست اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تشکر از سیدکمال موحدیان رییس سابق اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: اساسنامه پژوهش سراها مطالعه شود، پژوهش سراهای ما باید هئیت امنای خود را تشکیل داده فعالیت های پژوهش سرا در یازده قطب انجام می شود.

وی تاکید کرد: ترویج و فرهنگ سازی درزمینه فعالیت های پژوهش سرا، از اقدامات سازنده ای است که در سطح نواحی و مناطق انجام می شود. همچنین تحقق روحیه پژوهشگری در سنین کودکی و نوجوانی در دانش آموزان در دنیای امروز ضروری است در نتیجه باید تلاش شود با استفاده از ابزارهای مختلف؛ تفکر الگوریتمی و روحیه پژوهشگری را در دانش آموزان تقویت کرده تا بدین ترتیب، مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص تربیت پژوهشگر و دانشمند نیز انجام شود.

معتمدی تصریح کرد: پژوهش سراهای دانش آموزی نقش مهمی در توسعه فعالیت های پژوهشی دارند، بنابراین باید به سمت افزایش مراکز پژوهشی و کارآفرینی با اولویت مناطق کمتر برخوردار پیش برویم.

در این جلسه نعمت بخش در مورد هوش مصنوعی و بلابادیون درباره جشنواره جوان خوارزمی و محور و محورسلول های بنیادین صحبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار