معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه:

برگزاری دوره های توانمندسازی معاونان پرورشی، مشاوران و آموزگاران پایه تربیت بدنی

گلوگاه (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت دوره‌های توانمندسازی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران و آموزگاران پایه درس تربیت بدنی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های توانمندسازی معاونان پرورشی، مشاوران و آموزگاران پایه تربیت بدنی

نشست کمیته امور تربیتی و تربیت بدنی و شورای ورزشی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی و کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی برگزار شد.

منصوره دهقان بیان کرد: برنامه فراگیر پرورشی در سال تحصیلی جدید محور فعالیت های حوزه پرورشی است و دانش آموزان و مربیان بر اساس آن در مدرسه فعالیت می کنند.

دهقان عنوان کرد: ارزیابی از فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی و صدور کارنامه پرورشی مدارس نیز از طریق سامانه نورینو صورت می گیرد.

وی گفت: مراسم تقدیر از دانش آموزان برگزیده جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و هنری در سطوح ملی، استانی و شهرستانی نیز در روزهای آینده برگزار می شود.

در جلسه شورای ورزشی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز مقرر شد توانمندسازی آموزگاران و دبیران تربیت بدنی و آموزگاران پایه ای که تدریس درس تربیت بدنی را بر عهده دارند در قالب طرح شهید همت در هفته جاری به مدت ۳۲ ساعت به صورت حضوری و مجازی در کانون شهید کلبادی نژاد برگزار گرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار