مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

جشنواره الگوهای برتر تدریس زمینه رشد حرفه‌ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند

قزوین (پانا) - نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در آئین اختتامیه جشنواره سراسری الگوهای برتر تدریس گفت جشنواره الگوهای تدریس زمینه رشد حرفه‌ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند و فرصت ارزشمندی را برای معلمان قرار می‌دهد تا خلاقیت‌ها و مهارت‌های خود را با سایر معلمان به اشتراک بگذارند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوهای برتر تدریس زمینه رشد حرفه‌ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند

صبح امروز آیین اختتامیه جشنواره الگوهای برتر تدریس(طرح شهید دکتر کاظمی آشتیانی) با حضور مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم بیان کرد: جشنواره الگوهای برترتدریس زمینه رشد حرفه ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند و فرصت ارزشمندی را برای معلمان قرار می دهد تا خلاقیت ها و مهارت های خود را با سایر معلمان به اشتراک بگذارند.

وی گفت: نظام تعلیم و تربیت به منظور کیفیت یاددهی و یادگیری هر ساله با اجرای این جشنواره از معلمان دعوت می کند تا الگوهای خود را به صورت محتوای آموزشی برای دانش آموزان و همکاران معلم ارائه دهند.

سیاهکالی مرادی اظهار کرد: امسال ۶۳۰ نفر از معلمان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد، ۴۳۰ نفر شامل همکاران و مابقی از داوران هستند که با شعار معلم توانمند، تعلیم و تربیت با کیفیت، نسل امیدبخش در قزوین برگزار شد و امروز اختتامیه این جشنواره با معرفی منتخبین برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: در این جشنواره هم در حوزه متوسطه اول و دوم و هم در حوزه فنی و حرفه ای، معلمان به رقابت پرداختند و امیدواریم نتایج این زحمات ثمره ای برای دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار