شناسایی ۱۰ خوشه صنعتی در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در خراسان جنوبی ۱۰ خوشه صنعتی شناسایی شده که شامل گردشگری، کانی‌های غیر فلزی، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، فرش، طیور، محصولات پلاستیکی، خشکبار (زرشک وعناب)، محصولات بتنی گچی، دام سبک و حوله جاجیم می باشد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۱۰ خوشه صنعتی در خراسان جنوبی

سید علی امیرآبادی زاده افزود: در همین راستا ارزش محصولات صادراتی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی در ۶ ماهه امسال بیش از ۱۲ میلیون یورو بود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنین گفت: در این مدت ۶ واحد نیز با اشتغال ۹۰ نفر و سرمایه گذاری ۷۱۴ میلیارد ریالی بهره برداری شده است.
وی گفت: از بین شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده شهرک صنعتی بیرجند، قاین، طبس، فردوس و شهرک سنگ سربیشه همچنین نواحی صنعتی سرایان، سربیشه و مود جزو شهرک‌ها و نواحی صنعتی تقاضا محور و پر رونق محسوب می‌شوند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲، دو هزار و دویست و پنجاه و نه هکتار است که ۱۹۹۷ هکتار آن عملیاتی شده و ۱۳۶۷ هکتار زمین صنعتی آماده شده است.
دانش اموز خبرنگار/ علی اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار