اختتامیه جشنواره «بهیندخت» 21 آبان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره «بهیندخت» در روز یک‌شنبه (21 آبان) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره «بهیندخت» 21 آبان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ‌حوزه امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش؛ عاطفه‌سادات مدبرنژاد گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره‌ بهیندخت از دانش‌آموزان برتر شرکت‌کننده در این جشنواره تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه اظهار کرد: اختتامیه جشنواره‌ روز یک‌شنبه 21 آبان‌ از ساعت 9 صبح در مرکز همایش‌های حجاب، واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و طی آن از برگزیدگان بهیندخت تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدبرنژاد افزود: معاون امور زنان ریاست‌جمهوری، مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش و دانش‌آموزان، میهمانان ویژه اختتامیه جشنواره خواهند بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: 1427 اثر در این جشنواره داوری شده که بیشترین آثار از شهر تهران، شهرستان‌های تهران و اصفهان بوده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری‌های همکاران و داوران جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره که با هدف هویت‌بخشی به دختران و ارتقای سبک زندگی اسلامی - ایرانی کلید خورد، فرصتی برای شناسایی و شکوفایی استعدادها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار