معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان؛

آموزش و پرورش باید در اولویت اول برنامه های دولت باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان که ظهر امروز در محل سالن شهید مردانی استانداری استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید در اولویت اول برنامه های دولت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید در اولویت اول برنامه های دولت باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان، حضور عموم مردم استان خصوصا دانش آموزان را در راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته بی نظیر دانست و از همکاران پر تلاش آموزش و پرورش در جای جای استان تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن تقدیر از مسئولین در خصوص توزیع امکانات و نیروی انسانی و تامین فرصت های برابر برای دانش آموزان سراسر استان، خواستار برنامه ریزی لازم برای شناسایی و پرورش استعداد های دانش آموزان نخبه در روستاهای کم برخوردار و دور افتاده استان شد.

محسن حسین میرزایی با اشاره به نزدیک شدن به زمان دومین سفر رئیس جمهور به استان خاطر نشان کرد: سفر های قبلی بیشتر اهداف عمرانی را دنبال میکرد ، ولی رویکرد سفر دوم پروژه های عمرانی و مباحث فرهنگی، اجتماعی است و این نشان دهنده اهمیت مسئله فرهنگ در جامعه است.

وی گفت: اگر خواهان مصونیت در مقابل تمام آسیب های اجتماعی هستیم،تنها یک راه وجود دارد و آن هم توجه به آموزش و پرورش است،لذا آموزش وپرورش باید اولویت اول باشد، چرا که تاثیر گذاری آموزش و پرورش در تمام حوزه ها تاثیر گذاری شگرفی است.
حسین میرزایی ضمن تقدیر از اقدامات آموزش و پرورش در حوزه نماز تصریح کرد: در کنار همه مباحث آموزشی نماز در صدر است، لذا باید دانش آموزان را با نحو مقتضی و تدبیر خاص به نماز علاقمند کنیم،لذا اگر در آینده به دنبال پدر و مادر نمازگزار هستیم، هم اکنون بایدبه نماز دانش آموزان توجه کنیم.

وی از اداره کل نوسازی مدارس خواست تا بهترین مکان موجود در آموزشگاه را برای نمازخانه دانش آموزان انتخاب و نسبت به تجهیز آن اقدام نماید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان همچنین با اشاره به اهمیت اجرای طرح نماد در مدارس، از تمام دستگاه های موظف خواست تا با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار