مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مشارکت گسترده بیش از 5 هزار دانش‌آموز در کارگاه‌های تخصصی تابستانه

شهرکرد (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد بیش از 5 هزار دانش‌آموز در کارگاه‌های تخصصی تابستانه مشارکت گسترده داشتند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت گسترده بیش از 5 هزار دانش‌آموز در کارگاه‌های تخصصی تابستانه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به بام ایران زمین از اقدامات انجام شده کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان در دولت سیزدهم خبر داد.

حجت‌اللّٰه آسمند ضمن اشاره به فعالیت های عمرانی کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان گفت: در بحث زیرساخت‌ها و مراکز فرهنگی در استان کمبودهای زیادی داشتیم، اما در دولت سیزدهم ۴۵۰۰ متر زیربنای در حال ساخت وجود دارد که متراژی بالغ بر هزار متر آن تکمیل شده و ۳۵۰۰ متر آن به ۸۰ درصد پیشرفت رسیده است.

آسمند افزود: در بخش تخصصی نیز کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان فعالیت‌های مختلفی دارد که عمده ارتباطات آن در بحث کودک و نوجوان است و کانون در طول دو سال اخیر رشد مثبت داشته و مراکز فرهنگی و هنری نیز با تجهیزات مدرن مجهز شده است.

آسمند تاکید کرد: در خصوص جذب اعضا تاکنون ۳۰٪ رشد داشته‌ایم و مراکز فرهنگی و هنری را با تجهیزات جدید مجهز کرده‌ایم و همچنین تعداد ۸۷۰۰ جلد کتاب جدید را به کتابخانه‌های کانون تزریق کرده‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در خصوص کارگاه های تخصصی نیز آمار رشد خوبی داشته و حدود ۵ هزار کودک و نوجوان در فصل تابستان و مهرماه در کارگاه های تخصصی ثبت نام کرده اند که برای آموزش نیز توسط مربیان تخصصی آموزش های لازم را دیده اند.

وی افزود: کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان طرحی با عنوان طرح کانون مدرسه اجرا کرده است که در این طرح مربیان در مدارس حاضر شده و اهداف کانون را در مدارس اجرایی می کنند. طرح عضوگیری نیز یک طرح بسیار مطلوب است که دانش آموز مستعد و فعال در مدارس را با توجه به علائق و استعدادهایی که دارند با فعالیت های کانون آشنا کرده و موجب جذب دانش آموزان به کانون می شوند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل آذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار