معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان :

مدیران مدارس ابتدایی باید ناظران هوشیاری در بین دانش‌آموزان باشند

بهارستان یک (پانا)- معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان، در جلسه تخصصی مدیران ابتدایی، مدیران مدارس ابتدایی را ناظران هوشیاری در بین دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس ابتدایی باید ناظران هوشیاری در بین دانش‌آموزان باشند

جلسه تخصصی مدیران ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر با حضور آیت اصلانی مدیر، معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان به همراه ۶۰ نفر از مدیران مدارس ابتدایی این ناحیه در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در جلسه مدیران ابتدایی در رابطه با هدف برگزاری این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جلسات تبیین طرح و برنامه‌های آموزش ابتدایی و اشاره به قوانین و مقررات اجرایی مدارس و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات یکساله مدیران در طول سال تحصیلی می‌باشد.

وی در ادامه جلسات مدیران ابتدایی ناحیه یک بهارستان عنوان کرد: در این جلسه علاوه بر بررسی طرح‌های مدارس ابتدایی، مدیران این مدارس با معرفی اسامی خود به عنوان کاندید نماینده منتخب مدیران، در رای گیری شرکت کردند و نماینده منتخب مدیران مدارس ابتدایی انتخاب شد.

احمدی همچین در اشاره به هدف اصلی برگزاری این مراسم بین مدیران مدارس ابتدایی گفت: یکی از اهداف این جلسه مهم معرفی مدیران به عنوان الگو بارز پرورشی و آموزشی برای دانش‌آموزان است؛ مدیران باید به دانش آموزان مدارس خود احترام بگذارند و در تلاش باشند تا علاوه بر حفظ احترام خود، احترام دانش‌آموزان را نیز حفظ کنند.

وی در خصوص وظایف مدیران مدارس ابتدایی گفت: ما به عنوان الگو دانش‌آموزان وظیفه داریم تا آنها را برای یک زندگی سالم و فعال آماده‌ کنیم؛ ما باید تحرک، پویایی، شور و نشاط را در بین دانش‌آموزان و معلمان نهادینه کنیم، آنچه که امنیت فردای این کشور را به مخاطره خواهد انداخت بی‌تحرکی، سستی و تنبلی نسل امروز است.

معاون آموزش ابتدایی در پایان سخنان خود اظهار کرد: توجه به سواد حرکتی مهمترین موضوع برای دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی است که باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد و با آموزش مسائل فرهنگی و تربیتی، شادابی و تندرستی دانش‌آموزان این امر محقق خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی بیرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار