مدیرمرکز تیمز و پرلز ایران:
مطالعه بین المللی روند آموزشی تیمز و پرلز دو مطالعه تطبیقی هستند
مشهد(پانا)- مدیر مرکز تیمز و پرلز ایران گفت: مطالعه بین المللی روند آموزشی تیمز و پرلز دو مطالعه تطبیقی هستند که تمرکز را روی عملکرد یادگیری دانش آموزان ایجاد و اینکه چه چیزی یاد گرفته اند و چه چیزی سر کلاس اجرا می شود است.
مسعود کبیری مدیر مرکز تیمز و پرلز ایران عنوان کرد: مطالعه شرایط و بافت یادگیری هم در ایران و سایر کشور های علاقه مند صورت گرفته است.
وی افزود: او در جواب تاثیر این مطالعه در ایران گفت:این کار اطلاع رسانی به اقشار مختلف از جمله مدیر ،سیاست گذار،مسئولان آموزش و پرورش و معلم است که برای هرکار آگاهی از شرایط قبلی و فعلی داشته باشند تا بر اساس آن برنامه ریزی برای بهبود روند آموزشی را داشته باشند.
وی در پایان بیان کرد: مدیر مرکز تیمز و پرلز در پایان افزود: پرلز به معنای مطالعه بینالمللی پیشرفت سواد خواندن و تیمز مطالعه بینالمللی آموزش علوم و ریاضی در دو پایه چهارم و هشتم است.
دانش آموز خبرنگار: فاطمه کریمیان
ارسال دیدگاه