مدیر آموزشگاه برهان علم ناحیه یک بهارستان: 

کسب آگاهی نسبت به انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان امری ضروری است 

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزشگاه برهان علم ناحیه یک بهارستان کسب آگاهی نسبت به انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان، امری ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب آگاهی نسبت به انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان امری ضروری است 

حبیب شهبازیان مدیر آموزشگاه برهان علم ناحیه یک بهارستان در گفت‌و‌گو با پانا تصریح کرد: «رشد، شکوفایی و بالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاش‌ها و قهرمانی‌های جوانان در حوزه‌های مختلف است، امروز داشتن روحیه‌ای شاداب و با نشاط در جامعه برای غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن، ضروری بوده و جوانان و نوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند.»

وی ذکر کرد: «انقلاب اسلامی ایران را می توان به مثابه پیروزی هویت مقاومت در برابر هویت سلطه تحلیل کرد. انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مولفه‌های مذهبی‌ که در سخنان رهبرانش وجود داشت و نیز با پشتوانه باورداشت‌های مذهبی کنشگران اجتماعی توانست ورود و فعالیت در عرصه سیاست را تسهیل کند.»

شهبازیان در ادامه سخنان خود اذغان کرد: «پیروزی انقلاب مردمی اسلامی ایران در سال ۵۷ بی شک یکی از بزرگترین وقایع تاریخ معاصر بشر است، چرا که این واقعه نه تنها غیرت و تعجب جهانیان را بر انگیخت بلکه در چهل سال اخیر نام این سرزمین و جمهوری اسلامی ایران را یکی از قدرتمندترین کشورها در حوزه‌های مختلف مطرح کرده‌ است.»

وی در ادامه بیان کرد: «یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که دانش‌آموزان باید داشته باشند، اخلاق نیکو و منحصر به فرد در جامعه است. دانش‌آموزان باید در تمام زمینه‌ها حضور جدی و موثر داشته‌باشند؛ به طوری که دشمنان قسم خورده نظام جرات نفوذ به این انقلاب را نداشته‌باشند. دانش آموزان باید با اتکا به قدرت لایزال الهی و در پرتو ایمان، متناسب با مقتضیات فرهنگی و تاریخی تلاش کنند تا در مقابل کشورهای سلطه‌طلب به موفقیت برسند.»

شهبازیان در پایان توضیح داد: «دانش آموزان، گل بوته‌هایی تشنه در کنار جویبار این دیار هستند، آموزگاران، چشمه‌ساران بهار هستند و هر مدرسه، آبشخور آب حیات است. دانش‌آموزی که قدر گوهر خویش را بشناسد و ارزش زندگی و زمان را بداند، مجاهدی است که در سنگر دانش به ستیز با جهل، تاریکی و بی‌مسؤلیتی می‌پردازد.»

دانش‌آموز خبرنگار: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار