مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان: 

تقرّب و نزدیکی به خداوند از هر دانشی، جایگاه مهم‌تر و شایسته‌تری دارد

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه تخصصی مدیران ابتدایی، تقرب و نزدیکی به خداوند را از هر دانشی دارای جایگاه‌ مهم‌تر و شایسته‌تری دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تقرّب و نزدیکی به خداوند از هر دانشی، جایگاه مهم‌تر و شایسته‌تری دارد

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص وظایف مدیران بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما مدیران در آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان صالح، کوشا و با ایمان است، گرچه وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان برای ما بسیار حائز اهمیت است اما تربیت آن‌ها می‌بایست در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه تشریح کرد: برای تربیت بهتر دانش‌آموزان اولین گام آموزش تعالیم دینی است، در واقع اجرای آداب مذهبی یکی از مهم‌ترین وظایف دانش‌آموزان میهن ما است، که محقق شدن این امر ضروری به کمک‌ها و رهنمودهای ما مدیران نیازمند است.

اصلانی، ضمن اشاره به رفتار دانش‌آموزان عنوان کرد: دانش‌آموزان دوره ابتدایی در مقایسه با دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم رفتارهای شایسته‌تر و بهتری دارند، در واقع می‌توان گفت که افزایش سطح دانش و علم‌ اندوزی در رفتار دانش‌آموزان ما آنچنان موثر نیست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در ادامه شرح داد: مدیران و معلمان می‌بایست دانش‌آموزان را آگاه کنند، تمام تلاش خود را برای ایجاد شوق و انگیزه تحصیلی و همچنین ایمان و تقوا کنند، در نتیجه زمانیکه دانش‌آموزان وارد متوسطه اول و دوم می‌شوند علاوه بر افزایش دانش و سطح علم و آگاهی آنان، رفتار آگاهانه و بسیار مودبانه به یکی از ویژگی‌های قابل تحسین آنان مبدل می‌شود.

آیت اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان را از همین ابتدای کار و در سال‌های تحصیل دوره ابتدایی همراه با عشق به میهن پرورش دهید، که در آینده هر یک از آن‌ها با تمام وجود و برای آینده سرزمین خویش تلاش کرده و به فکر ترقی‌های روزافزونی برای خود و کشورشان باشند، در واقع باید احساس مسئولیت‌پذیری در قبال آینده خود، هم وطنان و سرزمینشان را در آن‌ها ایجاد کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار