مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری در شواری آموزش و پرورش:

توجه به شهرک منظریه شهرکرد و شهرک فجر لردگان در سفر دوم رییس‌جمهور ضروری است

شهرکرد (پانا) - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال وبختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش، به ضرورت تامین اعتبار برای ساخت فضای آموزشی در شهرک منظریه شهرکرد و شهرک فجر لردگان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه به شهرک منظریه شهرکرد و شهرک فجر لردگان در سفر دوم رییس‌جمهور ضروری است

ایرج کریمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری در نشست شواری آموزش و پرورش گفت: شهرک منظریه و شهرک فجر لردگان از مشکل جدی کمبود فضای آموزشی برخوردار است که به زودی به مشکلات این شهرک ها رسیدگی خواهد شد.

وی با توجه به کمبود فضای آموزشی مدارس در سطح استان گفت: در پیش بینی سفر ریاست جمهوری یکی از موضوعات مطرح شده، موضوع مدارس است که مناطقی مانند شهرک منظریه، شهرک فجر لردگان و بروجن از مشکل جدی فضای آموزشی برخوردار است که به زودی به مشکلات این مناطق رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با توجه به مدارس آسیب دیده در سطح استان گفت: اخیرا اعتباری برای تعمیر پشت بام های مدارس در نظر گرفته شده است و مدارس نیازمند، مورد استعلام قرار گرفتند. همچنین تا پایان آبان به طور کامل ایزوگام های پشت بام مدارس تعمیر می شود.

وی در خصوص مدارس کانکسی تشریح کرد: «از ۱۹مدارس کانکسی در نظر گرفته شده ۱٠ فضا در حال اجراست و در۹ فضا هنوز زمین بلامعارض در اختیار قرار نگرفته است.

کریمی در پایان گفت: اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸٠٠ میلیون تومان جهت تجهیز هنرستان های استان در نظر گرفته شده است که با هماهنگی معاونت آموزش متوسطه اداره کل تجهیزات مورد نظر خریداری خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار