فرماندار نور:

دشمن با جنگ رسانه ای می خواهد فکر جوانان را به نفع خود تغییر دهد

نور(پانا)- فرماندار شهرستان نور گفت جوانان و نوجوانان باید راه شهدا را ادامه دهند و امروز دشمن با جنگ رسانه‌ای می‌خواهد فکر جوانان را به نفع خود تغییر دهد اما شما باید با گوش کردن به اساتید و معلمان انقلابی خود راهتان را پیدا کنید.

کد مطلب: ۱۴۲۰۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با جنگ رسانه ای می خواهد فکر جوانان را به نفع خود تغییر دهد

بیژن پولادی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یادآور سه موضوع در سال‌های مختلف است گفت: در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ قانون کاپیتولاسیون توسط مجلس وقت تصویب شد که به آمریکایی‌ها اجازه داد با هر جنایتی که در کشور ما انجام می‌دهند فقط در کشور خود محاکمه شوند و در همان زمان بود که امام خمینی (ره) ملت ایران را بیدار کرد و به خیابان‌ها آورد و در مقابل این قرارداد ننگین ایستاد و تبعید شد.

پولادی بیان کرد: در سال ۱۳۵۷ دانش آموزان در مقابل دانشگاه به شهادت رسیدند و آخرین و مهم‌ترین موضوع در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ بود؛ زمانی که دانشجوهای ایرانی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و در همان زمان اسنادی را به دست آوردند که ثابت می‌کرد دولت جنایتکار آمریکا از سال ۱۳۳۲ در ایران به دنبال استعمار بود.

وی گفت: اختلاف ایران و آمریکا بر سر تسخیر لانه جاسوسی نیست ، بلکه استعمار و سیاست‌های استکباری دولت آمریکا در ایران برای اینکه نفت را به کمپانی‌های خودش بدهد و در ایران کودتا کند از دهه ۱۳۲۰ آغاز شد.

پولادی عنوان کرد: دولت جنایتکار آمریکا با دخالت در تمام حوزه‌ها و ترویج فساد اخلاقی میان جوانان، تاراج منابع مالی ایران، تأسیس ساواک و باز کردن پای رژیم صهیونیستی به کشورمان دخالت داشت.

وی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا گفت: سیاست‌های استکباری و استعماری آمریکای جنایتکار و ایادی اش نفوذ کشورهای غربی در کشورهای آسیایی است مانند استعمار هند و زمان ناصرالدین شاه و نهضت تنباکو که علما نقش مهمی در بیداری ملت و در استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل استعمارگران داشتند.

وی با اشاره به غزه بیان کرد: دولت آمریکا همانطور که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به دنبال کودتا بود امروز همان کار را در غزه انجام می‌دهد و تا امروز بیش از ۴۰۰۰ کودک را در غزه به شهادت رسانده است.

فرماندار شهرستان نور افزود: هرچه زودتر باید ملت‌های مسلمان دست به دست هم بدهند و رژیم جنایتکار را از بین ببرند و دولت آمریکا همان کاری که قبلاً می‌خواست در ایران انجام بدهد با درایت امام خمینی (ره) و هوشیاری مردم نتوانست موفق شود اما همان کار را امروز می‌خواهند در غزه انجام دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه غزه پیروز میدان است، تأکیدکرد: حق همیشه پیروز است اما نیاز است ملت‌های مسلمان با هم متحد شوند و امروز سیاست‌ چندگانه و یا کشورهایی که مستقیم حمایت نمی‌کنند، بدانند در آینده نزدیک همین بلا را سرشان کشورها خواهد آورد.

پولادی با اشاره بیداری ملت‌ها در مسئله غزه یادآور شد: به زودی افول رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در رأس آمریکای جنایتکار را خواهیم دید.

وی با اشاره به دانش آموزان شهرستان نور افزود: جوانان و نوجوانان باید راه شهدا را ادامه بدهید که این انقلاب به ظهور حضرت می‌رسد و انتظار ما از شما این است که تحصیل، تذهیب و ورزش را در دستور کار خود قرار دهید.

دانش‌آموز خبرنگار: دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار