زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان بوشهر طنین انداز شد

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین زنگ استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ضمن گرامیداشت این روز گفت امام راحل به درستی نام آمریکا را شیطان بزرگ نامید و اکنون در هر جای جهان خونی به ناحق ریخته می شود ثمره حضور و دخالت این جنایتکار است.

کد مطلب: ۱۴۲۰۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان بوشهر طنین انداز شد

علی موحدی در آیین روز ملی استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد : امام راحل به درستی نام آمریکا را شیطان بزرگ نامید و اکنون در هر جای جهان خونی به ناحق ریخته می شود ثمره حضور و دخالت این جنایتکار است.

موحدی گفت : در این برهه حساس کنونی همه ما باید حمایت همه جانبه خود را به مردم مظلوم فلسطین نشان دهیم و در این راه هر زمان که ملتهای مسلمان قدمی به جلو برداشتند جنایت کاران صهیونیست و حامیان آنها عقب نشستند.

موحدی با اشاره به اتفاقات بزرگی که ۱۳ آبان به خاطر آن ماندگار شد خطاب به دانش آموزان گفت: قدرت ایران قوی با درس خواندن شما دانش آموزان گره خورده است و پیام من به شما دانش آموزان عزیز درس خواندن هوشمندانه و حضور با بصیرت در همه عرصه ها است.

موحدی بیان داشت: طرح دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی برای تحقق محصول و خروجی آموزش و پرورش برای تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی به مدت ٣ سال است که در آموزش و پرورش استان بوشهر در حال اجرا است.

وی در پایان از دانش آموزان خواست که پیام حضور حماسی خود را در روز ملی استکبار ستیزی از طریق سکوهای فضای مجازی به دنیا مخابره کنند تا هم خط و نشانی برای مستکبرین باشد و مایه دلگرمی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه باشد.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار