نماینده مجلس شورای اسلامی:

شناخت خود و دشمنان یک مسئله مهم است

تهران (پانا) - نماینده تهران مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان عنوان کرد شناخت خود و دشمنان یک مسئله مهم است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

سید محمود نبویان درباره مهم ترین وظیفه انسانی در کشور در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «مهم ترین وظیفه ای که ما داریم این است که باید اول خود و سپس دشمنانمان را خوب بشناسیم. ما در شعارهایمان می گوییم "مرگ بر آمریکا"؛ منظور از این شعار یعنی مرگ بر دولتی که کودتای ۲۸ مرداد را علیه مردم کشورمان انجام داد، آنها قبل از انقلاب ژنرال های خودشان را فرستادند و مردم ما را در خیابان ۱۷ شهریور به خاک و خون کشیدند و شهید کردند. بعد از انقلاب هم دموکرات ها را به جان مردم سخت کوش و مهربان کردستان انداختند، انواع فتنه ها را به وجود آوردند، تحریم هایی که در طول تاریخ بی سابقه است حتی تحریم دارویی برای بیماران خاص و دیگر بیماران اعمال کردند، ماسک به ما نمی دادند.»

وی افزود:« ٢۵ هزار تن موشک روی سر مردمان غزه از طرف آمریکا، فرود می آید. آمریکا در گذشته هم مردم ژاپن و میلیون ها مردم دیگر را به کشتن داد. داعش، به تعبیر حاج قاسم این غده سرطانی توسط آمریکا پدید آمد. شناخت این مسائل و دشمنان، بسیار مهم است. ما با آمریکا مخالف هستیم به دلیل اینکه آمریکا در اکثر جنایات دست دارد و امروز می خواهیم علاوه بر حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، جنایات اسرائیل و آمریکا بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کنیم.»

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار