علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت:

جوانان فلسطینی به تنهایی حریف اسرائیل می‌شوند

قزوین(پانا)-سخنگوی دولت درمراسم یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» درقزوین گفت:رژیم دندان مسلحی که به عنوان یک پادگان دهها سال از سوی غرب تجهیز شده بود تا در برابر پیکره جهان اسلام بایستد، امروز حریفش یک عده جوانان انقلابی هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جوانان فلسطینی به تنهایی حریف اسرائیل می‌شوند

علی بهادری جهرمی، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت:امروز بعد از ده‌ها سال از این دور هم جمع شدن‌های ما در شهرهای مختلف کشور یک پیام بزرگ برای سردمداران استکبار جهانی دارد، برای کسانی دارد که از این جوانان و نوجوانان همیشه می‌ترسیدند، آن پیام این است که این جوانانی که امروز می‌بینید گرد هم جمع شدند و از اقدامات انقلابی جوانان ابتدای انقلاب یاد و تقدیر می‌کنند، اعلام می‌دارند که ما هم همان مسیر را ادامه می‌دهیم، آرمان‌های امروز انقلاب اسلامی نسل همان جوانانی هستند که نیت شوم شما را در لانه جاسوسی برملا کردند.

وی افزود: ۱۳ آبان روزی است که جوانان و نوجوانان ایرانی در پاسخ به تبعید امام راحل بعد از گذشت ۱۵ سال هرگز خاموش نماندند و یک سال پس از به خاک و خون کشیده شدن مردم ایران به خاطر ندای حق طلبی و استقلال طلبی انتقام گرفتند و این خانه جاسوسی را که به عنوان سفارتخانه فعالیت داشت، برملا کردند.

سخنگوی دولت ادامه داد: در آن زمان گروه معدودی از جوانان ایران در تهران کاری کردند که صدایش در گوش تاریخ ماندگار شد، و نسل این جوانان در ایران اسلامی امروز در گستره سرزمینی مقاومت یعنی لبنان، غزه و فلسطین اشغالی و به دنبال اقدامی خود جوش و انقلابی برای حفظ و دست گرفتن حق تعیین سرنوشتشان و دفاع از حق به سرقت رفته شان توسط سردمداران استبدادی و استکباری پا به عرضه ظهور گذاشته اند.

بهادری جهرمی بیان داشت: این جوانان از نسل همان جوانانی هستند که در آن دوران با یک اقدام مردمی کاری کردند که صدای آن هنوز در گوش آمریکا مانده است و رئیس جمهور وقت آمریکا نتوانست در مسند قدرت بماند این جوانان وی را از مسند قدرت پایین کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان دارای این پیام است که آمریکای جنایتکار هر اندازه هزینه کند نتیجه نخواهد گرفت چراکه جوانان و نوجوانان ایرانی بیدار بوده و از نسل شهید بابایی‌ها هستند.

بهادری جهرمی با اشاره به اتفاقات غزه گفت:مردم غزه در شدیدترین تحریم‌ها و حصر و حملات وحشیانه دشمن دست به اقدامی زدند که محصول آن بر هم زدن اقتدار آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و شاخص فرعون‌ها جهان این بود.
سخنگوی دولت همچنین حماس و حزب الله لبنان را بزرگترین جبهه‌های مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار