در گفت‌و‌گو با پانا

دانش آموزان هنرمند ایرانی، با مشق هنر به جنگ ظلم می روند

اجراهای فرهنگی هنری در روزهای بزر گی همچون امروز موجب پیشرفت فرهنگ و هنر کشور می‌شود

تهران (پانا) -سرپرست گروه سرود سلوا می گوید اجراهای فرهنگی هنری در روزهای بزر گی همچون امروز نشان از همراهی دانش آموزان هنرمند با مردم دیگر کشورهای جهان است تا نشان دهد کودکان و نوجوانان ایرانی در برابر ظلم ایستادگی ‌می‌کنند و به مبارزه با استکبار می پردازند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان هنرمند ایرانی، با مشق هنر به جنگ ظلم می روند

سرپرست گروه سرود سلوا در گفت‌وگو با پانا درباره اجرای این گروه در مراسم سیزده آبان گفت:« گروه سرود سلوا تشکیل‌شده از بچه‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی است بچه‌هایی که فاقد سرپرست هستند. مجموعه فرهنگی هنری کمیته امداد امام خمینی برای این بچه‌ها موضوعات مختلف فرهنگی را برنامه‌ریزی کرده است ازجمله گروه سرود که هم در بخش دختران و هم پسران سرودهایی با موضوع غزه و فلسطین اجرا کند.

وی افزود:« سرودهای که توسط این گروه اجراشده بیشتر با محتواهایی همچون سرود برای غزه، فلسطین و موضوعاتی ازاین‌دست است.»

وی از استقبال سازمان‌ها و نهاده‌ای دیگر گفت:« خوشبختانه اکثر ستادهایی که برپاشده بود از گروه سرود ما دعوت کردند و ما با لبیکی در این غرفه‌ها شرکت کردیم.»

سرپرست گروه سلوا در ادامه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز دانش‌آموز گفت:« راهپیمایی روز 13 آبان همیشه روز بزرگ و زیبا بوده است حتی امروز باوجوداینکه هوا خیلی مناسب راهپیمایی نبود بازهم ما شاهد حضور گرم مردم در همه اقشار جامعه بودیم.»

وی تصریح کرد: امروز کودکان و نوجوانان ایرانی نشان دادند در کنار کودکان و مردم غزه هستند آن‌ها نشان دادند که کودک ایرانی در برابر ظلم می‌ایستد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار