بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان استان سمنان به مناسبت ۱۳ آبان

سمنان (پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان استان سمنان به مناسبت۱۳ آبان، بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان استان سمنان به مناسبت ۱۳ آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

«کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»

تاریخ گواهی می‌دهد که سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سه حادثه پراهمیت در انقلاب اسلامی ایران از جمله؛ تبعید رهبرکبیر انقلاب به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که باید همواره آن‌ها را بیاد داشت و به نسل‌های آینده معرفی و منتقل کرد.

پیام ۱۳ آبان ماه؛ حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، با الهام از آموزه‌های ارزشمند امامین انقلاب است.

ملت ایران و فرهنگیان غیور در طول سه دهه گذشته ثابت کرده اند که هرگز فریفته نقشه های شوم استکبار نمی شود و علاوه بر از بین بردن ابهت شیطان بزرگ در جهان، به همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان این درس را می آموزند که می‌توان در مقابل ظلم ایستاد و افکار ظالمانه و استعماری آنان را به زباله‌دان تاریخ رهسپارکرد و با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین دیوار ظلم و ستم را فرو می‌ریزند.

۱۳ آبان روز استکبارستیزی، روز نشان دادن خشم ملت شریف ایران و روز تولد انقلابی دیگر است. روزی است که دانش آموزان و دانشجویان به نمایندگی از همه ملت های مظلوم، ضرب شستی را به شیطان بزرگ نشان دادند و در آستانه یوم الله ۱۳ آبان دوباره هوای سال های ۵۸ تداعی می شود که همه مردم به پیروی از خط امام(ره) راهپیمایی می کردند.

حال که ۱۳ آبان امسال با توجه به جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه از حساسیت خاصی برخوردار شده است، حضور فرد فرد جامعه در این مراسم و راهپیمایی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و از آنجا که جامعه فرهنگیان خود الگوی مردم هستند، حضور شما به عنوان افراد اثرگذار جامعه، حائز اهمیت تر است.

لذا بدینوسیله از جامعه نخبگانی فرهنگی، دانشجویی و دانش آموزی دعوت به عمل می آید تا با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان همراه با تمامی امت مسلمان فریاد دادخواهی و ظلم ستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان برسانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار