امام جمعه محمودآباد:

سکوت کشورهای مسلمان در قبال مردم غزه جایز نیست

محمودآباد (پانا) - امام جمعه محمودآباد انتقاد از سکوت کشورها در قبال مردم مظلوم فلسطین گفت امروز سکوت علیه اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل جایز نیست.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سکوت کشورهای مسلمان در قبال مردم غزه جایز نیست

حجت الاسلام احمد جباری در خطبه های این هفته نماز نماز جمعه محمودآباد به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل در قبال مردم مظلوم فلسطین و به مناسبت فرا رسیدن روز دانش آموز خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با دانش آموزان بیان کردند دل همه از جنایت ها و صحنه ها خون است.

وی با بیان اینکه امروز باید به روش های مختلف حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و نیز اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلان کنیم افزود: انتظار است جامعه هنری استان با تهیه برنامه های مفید،تمام جنایت های شیاطین را به رخ بکشند تا ماهیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست بر جهانیان آشکار شود.

جباری با بیان اینکه نیازمند آن هستیم تا فرهنگ دفاع مقدس باقی بماند گفت: یک سری افزاد به دنبال ترویج بی حجابی و فرهنگ منحط غرب بین دانش آموزان و جامعه هستند و باید تزکیه را برتعلیم مقدم بدانیم.

وی در ادامه به سالروز ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی اشاره و عنوان کرد: در آن روز اسنادی به دست آمد که حاکی از جاسوسی سفارت آمریکا علیه ملت ایران بود.امروز استکبار درحال دست و پا زدن است تا در مسیر ظلم منافع خود را به صورت کامل از دست داده و به خواسته های نامشروع خود مانند تجزیه کشور های اسلامی به کشور های کوچک تر است.

وی همچنین در پایان با یادآوری ۱۴ آبان به عنوان روز فرهنگ عمومی گفت: راه تسلط دشمن بر یک ملت از مسیر هویت ملی و تاریخی آنها می گذرد،بنابراین نباید فراموش کنیم که هرملتی اگز هویت و ریشه تاریخی نداشته و در صدد حفظ آن برنیاید، دشمن بر آنان مسلط خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: یوکابد حسن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار