امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

یکی از معیارها و نشانه‌های ایمان، امانت‌داری است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خطبه نماز جمعه، یکی از معیارها و نشانه‌های ایمان را امانت‌داری دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از معیارها و نشانه‌های ایمان، امانت‌داری است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خطبه نماز جمعه اظهار کرد: گناه هر اندازه کوچک باشد از انجا که معصیت و نافرمانی از خداوند است بسیار بزرگ است و تمام مردم به خصوص کودکان و دانش‌آموزان باید از انجام آن دوری کنند و اگر شخصی را در حال انجام گناه دیدند، آن شخص را از انجام آن کار منصرف کنند.

موسوی در ادامه ضمن اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی تشریح کرد: یکی از مسائل مهم کشور مساله فرهنگ است که قوام یک کشور را گویا است. از این رو شهرستان بهارستان بخاطر بافت مذهبی‌ای که دارد می‌تواند در بسیاری از موارد الگو باشد و مردم سایر کشور‌ها با الگو قرار دادن کشور ایران، سطح فرهنگی خود را افزایش دهند.

وی در ادامه ضمن اشاره به مردم ستم‌دیده غزه اذعان کرد: غزه میدان تقابل حق و باطل و ایمان و استکبار است. اسرائیل توسط رزمندگان فلسطین و حماس از صفحه روزگار محو خواهد شد و طوفان الاقصی موجودیت اسرائیل را به خطر انداخته و آن را رسوا کرده است؛ ما مردم ایران نیز بی‌صبرانه منتظر نابودی اسرائیل و پیروزی مردم غیور فلسطین هستیم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در پایان سخنان خود اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا، مشتی کوبنده بر دهان آمریکا و اسرائیل است؛ با این کار ما میزان نفرت خود را از دشمنان اسلام ابزار می‌کنیم و نشان می‌دهیم که همواره به دنبال نابودی دشمنان اسلام هستیم.

خبرنگار دانش‌آموز: یسنا عزیززاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار