دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید سامانی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به اصفهان با حضور در منزل شهید سامانی، با خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید سامانی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به اصفهان با حضور در منزل شهید سامانی، با خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بیان داشت: ما خدا را به‌خاطر توفیق نفس کشیدن در دنیایی که شما در آن تنفس می‌کنید شکر می‌کنیم. رسالتی شهید داشته است و پس از او توسط همسرش ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد کرد: دیدار خانواده شهدا و ایثارگران برای ما مایه عزت و آبرو و انگیزه است و از این بابت که خانواده شما از جامعه فرهنگیان هستند به خود می‌بالیم.

در بخش دیگری از این دیدار، همسر شهید سامانی عنوان کرد: حوزه پرورشی دارای اهمیت بسیار زیادی است و طرح‌های خوب و جالبی در حال حاضر ابلاغ شده است که در صورتی که روی کاغذ باقی نماند می‌تواند اثربخش باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر وزیر آموزش و پرورش و حمایت‌های ایشان از حوزه پرورشی، تعلیم و تربیت در کشور به افق‌های ترسیم شده در سند تحول بنیادین دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار