معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

اعزام تیم‌های نظارت بر روند اجرای طرح توانمندسازی معلمان به استان‌ها

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزرات آموزش و پرورش از اعزام تیم‌های نظارت بر روند اجرای طرح توانمندسازی معلمان به استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم‌های نظارت بر روند اجرای طرح توانمندسازی معلمان به استان‌ها

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، معصومه نجفی پازکی با اعلام این خبر اظهار کرد: بنابر ضرورت هماهنگی و یکپارچگی در فرایند اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح توانمندسازی معلمان و نحوه انجام مراحل کار توسط استان‌ها و نیز در راستای ایجاد یک گفتمان مشترک بین مجریان، پس از برگزاری جلسات تبیین با معاونان آموزش ابتدایی استان‌ها و همزمان با آغاز اولین جلسه مجازی کشوری برنامه نظارت بر حسن اجرای طرح، اعزام ناظرین ستاد به استان‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا روز چهارشنبه دهم آبان ماه، در اولین گام دو استان تهران و شهرستان‌های تهران مورد بازدید ارزیابان وزارتی طرح شهید همت قرار گرفتند.

برنامه‌ریزی و روند اجرایی طرح شهید همت در دو استان مذکور طی جلساتی که با معاون آموزش ابتدایی استان و کارگروه استانی مرتبط برگزار شد؛ مورد بررسی و هم‌اندیشی قرار گرفت.

برگزاری دوره‌های حضوری برای مدرسان منطقه‌ای و معلمان مجری طی یک هفته، بررسی تناسب آمار مجریان در هر منطقه آموزشی، لزوم تبیین رابطان و مدرسان و ضرورت نظارت فرآیندی و بهبود مستمر از جمله مهم‌ترین موارد طرح شده در بازدیدها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار