رویداد ملی مدرسه‌ای نوجهان همزمان در مدارس سراسر کشور

مشهد (پانا) - رویداد ملی مدرسه‌ای نوجهان همزمان در مدارس سراسر کشور و در دبیرستان دکتر جواد حداد ۱ و ۲ برگزار شد، دانش‌آموزان به محوریت نظم جدید جهانی، افول آمریکا، ارتقا سواد هویتی ضد استکباری نوجوانان و بررسی یک ماموریت ویژه پرداختند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رویداد ملی مدرسه‌ای نوجهان  همزمان در مدارس سراسر کشور

براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در آبان ماه سال ۱۴۰۱، در دیدار با دانش آموزان، اصلی ترین موضوع جایگاه ایران در نظم جدید جهانی، انتقال قدرت اروپا به آسیا و افول آمریکا است که نوجوانان نقش بسزایی در این تغییر و تحولات دارند.

نوجوانان امروز تاثیرگذارترین لایه های اجتماعی، سیاسی ایران اسلامی هستند، از همین رو اتحادیه انجمن های اسلامی در جهت آگاه سازی دانش آموزان، رویداد ملی نوجهان را برگزار می‌کند.

فاطمه خدادادی، نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی در دبیرستان دکتر جواد حداد۱ گفت:«نظم نوین که رو به ابطال است به معنای سلطه کشورهای غرب به شرق است، اما نظم جدید طبق بیانات رهبری، دارای سه محور، افول آمریکا، انتقال قدرت از غرب به شرق و انزوای آمریکا است. در رویداد نوجهان ما با طرح سه بازی و نقد یک فیلم کوتاه، به بررسی نقش نوجوانان در نظم جدید جهانی پرداختیم.»

گفتنی است این رویداد با شرکت بیش از ۲۰۰ دانش آموز دبیرستان دکتر جواد حداد ۱ و ۲ ناحیه ۵ مشهد، به مدت ۴ ساعت و به همت کادر مدرسه و دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی، برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار