معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان:

جوانی که در کارها عامل اصلی را خداوند بداند دل به عوامل دیگر نمی‌بندد

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت جوانی که در همه کارها عامل اصلی را خداوند بداند و بفهمد او اگر بخواهد هر کاری شدنی است، دل به عوامل دیگر نمی‌بندد و امید در او تقویت می‌شود، چون خداوند، منبع قدرت بی‌نهایت است و دوستان خودش را تنها نمی‌گذارد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانی که در کارها عامل اصلی را خداوند بداند  دل به عوامل دیگر نمی‌بندد

حجت الاسلام سید اصغر سادات حسینی در جمع معاونین و مربیان پرورشی استان کرمان شرکت کننده در طرح تشرف گفت: انسان ها در جامعه می بینند افرادی که گرایش به معنویت دارند و به یاد خدا و معاد هستند، بیشتر امید به کارها و آینده خود دارند، بنابراین این مطالب را باید به شیوه های نوین به دانش آموزان آموزش داد.

سادات حسینی گفت: ساعاتی در هفته دانش آموزان باید در برنامه های متنوع و حتی اردویی شرکت کنند تا انگیزه بیشتری برای ادامه تحصیل داشته باشند.

وی گفت: شما مربیان رسالت سنگینی بر دوش دارید و باید توجه داشته باشید که وظیفه ما در حوزه تربیتی بیشتر از آموزشی است، چرا که جامعه‌ای زنده و بالنده است که انسان‌های آن مسئولیت‌پذیر باشند. برای اینکه جوانی توانمند داشته باشیم باید در خصوص خردورزی وایمان و نشاط با آنها کار شود.

وی افزود: شرکت هر دانش آموز در برنامه های متفاوت باعث نشاط جامعه می شود، بنابراین در برنامه ها با اجرای طرح‌ها و برنامه های نو و جدید دانش آموزان را با عشق به کلاس درس بیاورید.

سادات حسینی گفت: جهت پیشبرد بهتر برنامه ها باید تشکلات مختلف دانش آموزی به دانش آموزان معرفی شوند و هر دانش آموز لااقل در یک تشکل عضو باشد.

وی ضمن اشاره به انتخابات شورای دانش آموزی گفت: دانش آموزان با ورود به این برنامه ها مشق مسئولیت پذیری می کنند و مربیان باید در این زمینه حامی آنها باشند.

دانش آموز خبرنگار: رضا باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار