معاون آموزش ابتدایی آذربایجان‌شرقی:

دانش‌آموزان مسئولیت پذیر و مشارکت جو ایران قوی می سازند

تبریز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت نقش دانش‌آموزان در سطوح مختلف جامعه، گفت: دانش‌آموزان مسئولیت پذیر و مشارکت جو ایران قوی می سازند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مسئولیت پذیر و مشارکت جو ایران قوی می سازند

علی عبدلی در مراسم انتخابات شورا های دانش آموزی که در دبیرستان سمیه ناحیه ۲ تبریز برگزار شد گفت: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند که آینده کشور به دست آنان بستگی دارد چرا که دانش آموزان هستند که با استعداد های مختلفی که دارند می‌توانند در حوزه های مختلف در جامعه نقش آفرینی کنند.

عبدلی ادامه داد: شما دانش آموزان مسئولان و آینده سازان این مرزوبوم هستید و این انتخابات بهانه ای است تا شما دانش آموزان مسئولیت پذیری و مشارکت جویی را تمرین کرده و یاد بگیرید تا در آینده نیز بتوانید گام های موثر و بلند تری در عرصه های مختلف بردارید.

وی تصریح کرد: کسی که در انتخابات دانش آموزی نام نویسی می‌کند از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است چرا که در آینده نیز می‌تواند با روحیه از خودگذشتگی و ایثار در عرصه ها و سطح های مختلف جامعه مسئولیت‌هایی را بپذیرد و عهده دار مسئولیت های مهم در جامعه باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: سیاست وزارت آموزش و پرورش بر مبنای، "هر دانش آموز یک مهارت است" که در این راستا امید است یا انجام درست وظایفی که برعهده داریم و با وجود دانش آموزانی که هر یک به تنهایی دارای استعداد های فوق العاده ای هستند شاهد بهترین دستاورد ها و رویداد ها در این عرصه باشیم چرا که در این صورت است که می‌توانیم ایرانی قوی داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار