مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

مسئولیت دهی به دانش آموزان در مدارس تمرینی برای مدیریت فردای جامعه است

بیست و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی امور مدارس باید به دانش آموزان محول شود، گفت: مسئولیت‌دهی به دانش‌آموزان در مدرسه می‌تواند تمرینی برای مدیریت مسائل مختلف و موفقیت در مسئولیت‌های آینده باشد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت دهی به دانش آموزان در مدارس تمرینی برای مدیریت فردای جامعه است

مسعود سعادتی در بیست و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی که در دبیرستان پرفسور هشترودی ناحیه سه تبریز، برگزار شد با اشاره به اهمیت این انتخابات، اظهار کرد: شما جزو بهترین دانش آموزان در حوزه‌های مختلف موفق هستید؛ مدرسه، بهترین مکان برای شروع موفقیت در آینده برای دانش آموزانی شایسته‌ای چون شما است.

وی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی بستر را برای ورود دانش‌آموزان به جامعه و رشد آن‌ها آماده می‌کند، گفت: با توجه به سرنوشت‌ساز بودن انتخابات در کشور، انتخابات دانش آموزی پیام ویژ‌ه‌ای برای محصلان دارد و نقش انتخاب درست و جدی گرفتن انتخابات چه در مدرس و چه در کشو را گوشزد می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: انتخابات شورای مدرسه نشان می‌دهد که دانش آموزان تا چه اندازه می‌توانند در امورات مدرسه دخالت کنند؛ این انتخابات، فرصت خوبی برای تجربه آموختن چگونگی دخالت در مسایل به بهترین نحو و تمرین آن به طور شایسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار