نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

زنده نگه داشتن یاد شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز از اصالت‌های دفاع مقدس است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی با عنوان این مطلب که زنده نگه داشتن حادثه شهادت دانش‌آموزانی مثل شهید محمدحسین فهمیده از اصالت‌های دفاع مقدس است، افزود امثال شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی در جامعه کم نیستند و باید الگوی همه قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
زنده نگه داشتن یاد شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز از اصالت‌های دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با عنوان این مطلب که حداقل درصدی از جامعه باید جوان مومن انقلابی باشد، خاطرنشان کرد: باید دانش آموزان را به تشکل ها آورد، آموزش داد تا فکر و شخصیت جوان مومن انقلابی تحقق بخشیده شود.

وی ضمن اشاره به کمبود امکانات نهاد اثرگذار آموزش و پرورش در سطح کشور و استان گفت: باید افتخار کرد به قشر فرهنگی و فرهیخته جامعه که با چنین شرایطی خدمت می کنند و نسل آینده ساز میهن اسلامی را تربیت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با عنوان اینکه جهاد تبیین از وظایف مهم تشکل های دانش آموزی است، افزود: بهترین قشر برای تبیین، خود دانش آموزان هستند؛ زیرا نسبت به همسالان پذیرش بیشتری دارند.

وی با آرزوی پیروزی برای مردمان مظلوم غزه و آمادگی برای کمک به آنان گفت: اتفاقات غزه باید برای دانش آموزان تبیین و تشریح شود.

دانش آموز خبرنگار: تیناصیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار