اولین مسابقه دارت ویژه فرهنگیان پیشکسوت در فاروج برگزار شد

فاروج (پانا) - اولین دوره مسابقه دارت، ویژه فرهنگیان پیشکسوت آقا، پس از تشکیل کانون بازنشستگان فرهنگی، در محل سالن ورزشی معلم شهر فاروج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین مسابقه دارت ویژه فرهنگیان پیشکسوت در فاروج برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج در آیین تجلیل از نفرات برتر این دوره از مسابقه گفت: اعضای هیات مدیره کانون پیشکسوتان فرهنگی شهرستان فاروج تلاش کنند تا با راه اندازی انواع مسابقه ها و فعالیت های مختلف ورزشی، همکاران بازنشسته بیشتری را برای شرکت در برنامه های کوهنوردی، دارت، پیاده‌روی و ... ترغیب کنند تا سلامتی آنان حفظ شود.

علی نیازی در ادامه افزود: اگر تحرکات همکاران پیشکسوت کم شود، رژیم‌های غذایی که پر از قند و چربی است، سلامتی‌ها آنان را به خطر خواهد انداخت، بنابراین این تحرکات باعث می‌شود سلامتی آنان همچنان حفظ شود تا انشاالله با سلامتی کامل در کنار خانواده‌هایشان، روزهای خوبی را داشته باشند.

وی در ادامه از تلاش های کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زمان حضور آقای بختیاری در این پست، یک تحول بزرگ ورزشی بین همکاران شاغل و بازنشسته ایجاد شده است.

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز گفت: این مسابقه ویژه همکاران بازنشسته آقا در سالن معلم برگزار شد.

محسن بختیاری افزود: در این دوره از مسابقه، محمود جعفری پور مقدم، ناصر جوان و حسین علی منصف موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

لازم به یادآوری است، در پایان لوح تقدیر و کارت هدیه به نفرات منتخب و همچنین گواهی حضور و بلیت استخر شنا برای تمامی شرکت کنندگان اهدا شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار