مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

حماسه‌آفرینی شهدایی همچون شهید فهمیده باید برای دانش‌آموزان تبیین شود

کرج ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز در همایش گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گفت حماسه‌آفرینی شهدایی همچون شهید فهمیده می‌بایست برای دانش‌آموزان تبیین شود.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حماسه‌آفرینی شهدایی همچون شهید فهمیده باید برای دانش‌آموزان تبیین شود

همایش گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری البرز، مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز و دیگر مسئولین شهری و استانی در دبیرستان شهید فهمیده برگزار شد.

علی حجر گشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین گفت: شهید فهمیده از جمله هزاران دانش آموز مخلص بسیجی بود که با نثار خون پاک خود، ضمن تثبیت انقلاب اسلامی، حقانیت و پیروزی ملت ما در حماسه جنگ تحمیلی را نیز تضمین کرد.

وی افزود: حماسه آفرینی شهدایی همچون شهید فهمیده و بیش از ۳۶ هزار نفر از شهدا که برخاسته از کلاس‌های درس هستند و عظمت شهادت را درک کردند، می‌بایست برای دانش آموزان تبیین شود تا نسل نوجوان ما بیش از پیش با اهداف شهدای دانش آموز آشنا شوند و در مسیر آنها قدم بردارند.

حجرگشت اظهار کرد : هر یک از دانش آموزان ما یک شهید فهمیده هستند که می‌توانند در مواقع حساس به وظیفه خود عمل کنند و این در گرو عملکرد درست تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امروزه شاهد نقش آفرینی بسیاری از دانش آموزان در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی، تربیتی، ورزشی، و... هستیم که آموزش و پرورش با بسترسازی این زمینه‌ها می‌تواند موجبات ظهور توانمندی بیشتر دانش آموزان را فراهم نماید و شاهد شکوفایی این عزیزان در صحنه‌های مختلف ملی و بین‌المللی باشیم.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار