موفقیت شاعر اراکی در جشنواره شعر بین المللی دوباره غدیر

خبرگزاری پانا: مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی از موفقیت شاعر اراکی در جشنواره شعربین المللی دوباره غدیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

مریم طالبی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: اثر شعر علی احمدی از هنرجویان کارگاه های شعر حوزه هنری استان مرکزی در جشنواره بین المللی شعر دوباره غدیر، به عنوان یکی از هجده اثر برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

وی ابراز کرد: این جشنواره به همت بنیاد بین المللی غدیر و با همكاری حوزه هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی به مناسبت ماه ذی الحجه و ماه امامت و ولایت برگزار شده است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی با اشاره به اینکه شاعران و ادیبان، جهت شرکت در این جشنواره، سروده های خود را با محورهای حماسه غدیر، غدیر، امام هادی (ع)، جامعه كبیره، غدیر؛ امامت و ولایت، غدیر، خطبه غدیریه امام هادی (ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال كرده اند، اظهار داشت: بعد از بررسی و ارزیابی داوران در 12 مهر ماه، 18 اثر از سراسر کشور در این جشنواره به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی شد.

طالبی در ادامه ابراز داشت: آثار برگزیده در قالب مجموعه ای نفیس منتشر و صاحبان 18 اثر برتر با اهدای نشان غدیر در آئین اختتامیه این جشنواره مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی بیان داشت: آئین اختتامیه این جشنواره در 29 مهر ماه در تالار سوره حوزه هنری تهران با حضور شاعران برگزیده برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را برقراری الفت بیشتر جوانان با ولایت و امامت بیان کرد و یادآور شد: واقعه ی غدیر خم یکی از وقایع مهم و تاثیرگذار در تاریخ اسلام و مسلمانان است که بر الفت بیشتر مسلمانان با ولایت تاکید دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار