مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

آموزش‌و‌پرورش به‌سمت ایجاد یک دستگاه پاسخگو حرکت خواهد کرد

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش زمانی جایگاه خود را پیدا می‌کند که مسئولان این دستگاه بتوانند در زمینه اجرا و بودجه‌گذاری و ارزیابی موفق عمل کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌و‌پرورش به‌سمت ایجاد یک دستگاه پاسخگو حرکت خواهد کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی‌ آموزش و پرورش، سید‌مجتبی هاشمی در گردهمایی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین فصل مشترک بین دولت و مردم در حوزه اجرا، بدون برنامه‌ریزی کاری از پیش نمی‌برد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادامه داد: این ارگان زمانی جای خود را پیدا می‌کند که مسئولان این دستگاه بتوانند در زمینه اجرا و بودجه‌گذاری و ارزیابی؛ فرایندها را دنبال کنند و اولویت‌ها مشخص شود.

وی بیان کرد: بدون شک در بازرسی وزارت آموزش و پرورش باید به سمت اجرای شاخص‌ها و کیفیت‌بخشی حرکت کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه عدالت آموزشی زحمات زیادی کشیده شده است اذعان کرد: رضایتمتدی ذینفعان برای دولت سیزدهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات یادآور شد: ما در اداره ارزیابی عملکرد پس از تلاش یک ساله موفق شدیم شبکه‌سازی بازرسان را به نتیجه برسانیم و در کنار این مهم توسعه نظارت فناورانه در این اداره اتفاق افتاد.

وی افزود: یکی دیگر از سیاست‌های اداره کل استقرار مدیریت عملکرد است، به این منظور که ارزیابی و پایش مستمر مدیران اتفاق می‌افتد و به‌واسطه این اتفاق آموزش و پرورش به سمت ایجاد یک دستگاه پاسخگو حرکت خواهد کرد چرا که دستگاه تعلیم و تربیت فصل مشترک بین دولت و مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار