مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

شاخصه اصلی دولت، ارتباط موثرتر با مردم است

تبریز (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به ظرفیت بسیار مهم سفرهای استانی در بررسی و حل کردن مشکلات، شاخصه اصلی دولت را ارتباط با مردم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شاخصه اصلی دولت، ارتباط موثرتر با مردم است

سید مجتبی هاشمی در اجلاس مشترک شورای معاونین و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی که در محل سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد، گفت: شاخصه اصلی دولت ارتباط موثرتر با مردم است و از مدیرانی که در دولت مردمی فعالیت می کنند انتظار داریم ارتباط موثرتری با مردم داشته باشند و با پیگیری موضوعات و مسائل مطرح شده با جدیت بیشتر نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت ادامه داد: سفرهای استانی ظرفیت بسیار مهم و بزرگی است تا مشکلات احصاء و بررسی شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران مدارس در تحقق بهتر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش ویژه ای دارند تاکید کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس باید دقت بیشتری داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار