امام جمعه شهرستان شیروان :

شکست رژیم جعلی صهیونیستی آغاز تمدن نوین اسلامی است

شیروان( پانا)_ نماز جمعه این هفته با سخنرانی امام جمعه شهرستان شیروان حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی و سرهنگ علی دارابی فرمانده سپاه ومسئولین و مردم ولایت مدار شهید پرور شهرستان دارالمصلین شهرستان در مصلای امام خامنه‌ای مدظله العالی شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شکست رژیم جعلی صهیونیستی آغاز تمدن نوین اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیروان گفت: «شکست رژیم جعلی صهیونیستی آغاز تمدن نوین اسلامی است.»

وی افزود جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی در اوج قدرت و هوشیاری قرار دارد.

امام جمعه شیروان توصیه و سفارش به رعایت و تقوای الهی و انجام واجبات ترک محرمات را ضروری دانست و گفت دروغ ایمان انسان را از درون از بین می‌برد و آسیب می‌زند چه بسا باید مراقبت و مواظبت گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی گفت: مدارس مکان‌های آموزشی و پرورشی می‌باشند و خانواده‌ها باید به تربیت فرزندان توجه کنند و مساجد باید خیلی بیشتر از قبل فعال باشند باید مانند پایگاه و سنگر کار کنند.

در پایان افزود: ما باید نوجوانان را حفظ کنیم وظیفه ما این است و آن جهادی که حضرت آقا به ما بیان کردند این است ما باید جوانان و نوجوانان ایران را حفظ کنیم.

شایان ذکر است در نماز جمعه این هفته از برندگان مسابقه کتابخوانی که به مناسبت دهمین یادواره ی سردار شهید حسین محمودی و ۲۳ شهید روستای بلغان برگزار شده بود با اهدای جوایز نفیسی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مسابقه بیش از ۵۰۰ دانش آموز متوسطه شرکت کردند و هدایای ویژه این مسابقه هزینه یک سفر کربلا و یک عدد دوچرخه و ۲۳ جوایز نفیس دیگر از محل موقوفه شهید زهرایی اهدا گردید.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار