قرائت بیانیه حمایت از فلسطین توسط نماینده قرارگاه ملی شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه

فیروزکوه ( پانا) - بیانیه حمایت از فلسطین و محکوم کردن حملات رژیم صهیونیست توسط دانش‌آموز الناز عابدعلی نماینده قرارگاه ملی اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان فیروزکوه، در نماز عقیدتی سیاسی جمعه شهرستان فیروزکوه قرائت شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
قرائت بیانیه حمایت از فلسطین توسط نماینده قرارگاه ملی شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه

متن بیانیه قرائت شده توسط دانش‌آموز الناز عابدعلی نماینده قرارگاه ملی به شرح زیر است:

بیانیه دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی حملات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَى الَّذِینَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ أُولَئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ

ایراد و مجازات بر کسانی است که به مردم ستم می‏کنند و در زمین به ناحق ظلم روا می‏دارند. برای آنها عذاب دردناکی استسوره شوری آیه ۴۲، بی‌تردید اتفاقاتی که در طی این روزها بر سر مردم به ویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه آمده‌است نشان‌گر صفحه‌ای دیگر از اصل و حقیقت رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست است .

رژیمی که در طی این سال‌ها بارها و بارها چهره‌ی دردمنشانه و وحشیانه خود را با کشتار کودکان مظلوم فلسطین اشغالی به جهانیان و مردم بیدار دل مسلمان نشان داده است، رژیمی که در طی این ۷۵سال جز جنگ و ویرانی و ناامنی و اشغالی نتیجه و ثمر دیگری نداشته است.

رژیمی که سال‌های سال از حمایت کشورهای به اصطلاح قدرتمند بهره‌مند بود و دیوانه‌وار بر سر مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه بمب فرومی‌ریخت و هیچ‌گاه مورد محکومیت از حقوق بشر آمریکایی قرار نگرفت، رژیمی که با هدف قراردادن مراکز عمومی ،بیمارستان‌ها ،شهرک‌ها ،خانه‌ها دست به نسل‌کشی آشکارا زده است، رژیمی که خود از آزادی بشریت سخن می‌گوید همان رژیم غاصب و کودک‌کشی است که الان و امروز در حال حمله به کشور و بمباران فلسطینی است که مرکز مقاومت مسلمانان جهان است.

به گفته رهبر انقلابمان دوران بزن در رو دگر تمام شده حال وقت خیزش مسلمانان فلسطین و قدس برای آزادیشان است برای آزادی آینده وطنشان و کودکانشان.

بای ذنب قتلت ؟! به راستی گناه کودکان فلسطین و غزه چه بود؟ گناه مادرانی که فرزندانشان در اغوششان جان دادند چه بود ؟ گناه پدرانی که به یک‌باره همسر و فرزند خود را زیر آوار یافتند چه بود ؟! به کدامین گناه کشته شدند؟!

مردمی که افزون بر چیزی که حق مسلمشان بود چیز دیگری نخواستند ؟! مردمی که فقط خواستار کشورشان بودند .. مردمی که سال‌های سال با درد و رنج شاهد از دست رفتن جوانان‌شان هتک حرمت دختران‌شان و آزار و اذیت کودکانشان بودند ....

اما امروز .. امروز روز سکوت نیست، سکوت در برابر رژیم صهیونیستی یعنی آری به کشتار آری به ظلم آری به بردگی و آری به جنایت رژیمی که به گفته‌ی رهبر معظم انقلاب دیگر رژیم صهیونیستی قبلی نیست.

حال که دیوارها و گنبدهای به اصطلاح آهنین آن با ابتکار فرزندان فلسطینی ترک برداشته از ملت‌های مسلمان در درجه اول و در درجه‌ی دوم از همه‌ی مردمی که ذره‌ای صدای وجدان‌های بیدارشان را می‌شنوند انتظار می‌رود که در حمایت از مردم فلسطین و غزه به پا خیزند ، و جنایات این رژیم غاصب را محکوم کنند ..

رژیم غاصب بداند تا پایان عمرش زمانی نمانده و همانند کفتاری است که جان در بدن ندارد و برای بقا پنجه بر زمینی خشک و بی‌آب می‌کشد، مردم مسلمان و بیدار جهان به گوش شما می‌رسانند که نابودیتان نزدیک است و بزودی این کره خاکی از وجود نحس شما پاک خواهد شد.

ما دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور ، ضمن حمایت از دلاوری‌های مبارزان حماس و دیگر گروه‌های مقاومت نظیر جهاد اسلامی فلسطین، و با محکوم نمودن بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی بر علیه زنان و کودکان و مراکز عمومی، معتقدیم که اکنون رسالت دانش‌آموزان فرهیختگان، ، استادان، دانشگاهیان و همه ملت‌های آزاده در جهان است تا یکصدا با حمایت از ملت فلسطین،تمام ظرفیت‌های خود را برای متوقع نمودن نیل کشی مردم مظلوم فلسطین به میدان آورند، و فریادهای آزادی‌خواهانه ما مسلمانان جهان و حامیان مردم فلسطین را به گوش رژیم صهیونیستی و دولت‌های پشتیبان آن برسانند .

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13) بى‌تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته ۱۴۰۲/۸/۵

دانش‌‌آموز خبرنگار: الناز عابدعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار