مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

امنیت تمام ساحتی ما، مدیون جان‌فشانی شهدای ایثارگر است

بهارستان دو (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عامل امنیت جانی، مالی و آسودگی خاطر جامعه را جان‌فشانی و از خود گذشتگی شهدا دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امنیت تمام ساحتی ما، مدیون جان‌فشانی شهدای ایثارگر است

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در یادبود شهادت شهید مدافع امنیت، امیر کمندی که در مدرسه‌ای که با نام این شهید مزین شده، خطاب به دانش‌آموزان بهارستانی گفت: اگر ما در زندگی روزمره به‌راحتی در محیط اطراف بدون هیچ محدودیتی قدم برمی‌داریم و بدون هیچ محرومیتی به تحصیل می‌پردازیم حاصل ازخود گذشتگی شهید کمندی است. من و شما باید در پیروی از راه ایشان و استمرار مسیرشان ثابت قدم باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنان خود از زحمات عوامل و کادر اجرایی مدرسه شهید کمندی که در ماه اخیر تحصیلی از هیچ تلاشی دریغ نکردند، تشکر کرد‌.
در ادامه امیرمهدی چمچم، راوی دفاع‌مقدس به دو عامل اصلی عبادت و اطاعت شایسته خداوند اشاره کرد: همانگونه که مقام‌معظم‌رهبری در سخنان خود اشاره کرد، نسل بشر برای اکتساب توانایی یاری امام‌عصر نیاز به چراغ‌ها و ستاره‌هایی برای یافتن راه خویش دارد و این ستاره‌ها همان شهدای روشنگری هستند با آنان می‌توان راه زندگی درست را به صراحت یافت، می‌توان به اهمیت و ارزشمندی شهدا بعنوان یک الگو در مسیر خود پی‌برد.
وی در خصوص دومین عامل رسیدن به قلب سلیم تصریح کرد: تنها عاملی که شهدا به هیچ عنوان از آن نمی‌گذشتند نماز اول وقت بود؛ آنها حتی در هنگام جنگ قلب‌های خود را با نماز اول وقت جلا داده و با عزتی از جنس خدا به پیکار در مقابل دشمن می‌پرداختند.
همچنین دانش‌آموزان در این مراسم یادبود، سرود گوش‌نواز "رفیق‌ِشهیدم" را تقدیم خانواده گرامی شهید مدافع امنیت امیر کمندی کرده و از حضور گرانقدر خانواده این شهید بزرگوار تشکر کردند.
در پایان این یادبود مسعود‌بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان از جانبازان دفاع‌مقدس که خالصانه برای بازپس گیری خاک خود از دشمن، دست از جان خود شستند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دانش‌آموزخبرنگار: حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار