مدیر آموزش و پرورش منطقه بزینه‌رود عنوان کرد؛

استقبال خوب دانش‌آموزان منطقه «بزینه‌رود» از مسابقات فرهنگی‌هنری

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه بزینه‌رود گفت دانش‌آموزان این منطقه در سال تحصیلی گذشته در مسابقات فرهنگی استانی و کشوری مشارکت خوبی داشتند که با افتخار‌آفرینی برای شهرستان همراه بود.

کد مطلب: ۱۴۱۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال خوب دانش‌آموزان منطقه «بزینه‌رود» از مسابقات فرهنگی‌هنری

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان منتخب در مسابقات قرآن و عترت، درس‌هایی از قرآن، کتابخوانی خسروی خوبان و اسوه نیایش، مصباح الهدی و جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور مسئولان منطقه بزینه‌رود در سالن چند منظوره شهر زرین رود برگزار شد.

در این مراسم از ۲۰۰ نفر از دانش آموزانی که در مسابقات منطقه‌ای و استانی سال تحصیلی گذشته که رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آورده بودند، تجلیل شد.

فرزین بیگدلی، رئیس آموزش و پرورش منطقه بزینه رود گفت: منطقه بزینه رود با زحمات معاونت پرورشی و سایر کارشناسان در سال تحصیلی گذشته توانست رتبه دوم استانی در درس‌هایی از قرآن با ۱۱۸ شرکت کننده را کسب کند.

وی ادامه داد: این منطقه توانست رتبه سوم استانی در مصباح الهدی و چهارم استانی در کتابخوانی خسروی خوبان و اسوه نیایش را کسب کند.

بیگدلی افزود: دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته استقبال خوبی در همه مقاطع تحصیلی از مسابقات داشتند و توانستند با پشتکار خود در سطح منطقه ای و استانی بدرخشند و برای منطقه بزینه رود افتخارآفرینی کنند.

گفتنی است در این مراسم مسئول کمیته امداد شهر زرین رود، مسئول بسیج دانش آموزی، فرماندهی کلانتری شهر زرین رود، مسئول تربیت بدنی، مسئول زکات بخش بزینه رود، مدیر آموزش و پرورش منطقه‌ بزینه رود و معاونین و کارشناسان منطقه حضور داشتند.

دانش‌آموز خبرنگار: مریم بیگدلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار