دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علیمه و وزارت آموزش و پرورش:

فعالیت روحانیون طرح امین ‌با هیچ یک از عوامل مدرسه تداخل ندارد‌

تهران (پانا) - دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علیمه و وزارت آموزش و پرورش گفت نگاه به طرح امین یک نگاه کاملا فرهنگی است و موجب بازدارندگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز شده است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت روحانیون طرح امین ‌با هیچ یک از عوامل مدرسه تداخل ندارد‌

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری‌های حوزه علیمه و وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد در همایش افتتاحیه روحانیون طرح امین گفت: ارتباط با قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای روحانیون طرح امین بسیار مهم است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با‌ توجه به اهمیت حضور روحانیون طرح امین در مدارس گفت: حضور روحانیون طرح امین می‌تواند مکمل فعالیت‌های فرهنگی در مدارس باشد.

نیکزاد ادامه داد: نگاه به طرح امین یک نگاه کاملا فرهنگی است و موجب بازدارندگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز شده است.

وی اضافه کرد: فعالیت روحانیون طرح امین مطابق شیوه‌نامه این طرح با هیچ یک از عوامل مدرسه تداخل ندارد بلکه مکمل فعالیت آن‌ها است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علیمه و وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نقش مدیران مدارس میزبان طرح امین خاطرنشان کرد: مدیران مدارس میزبان طرح امین در سال گذشته بیشترین همکاری را با مبلغان داشته‌اند و برای این همکاری از مدیران و مجموعه آموزش و پرورش سپاسگزاریم.

نیکزاد در انتها ضمن تشکر از تمامی مبلغان و مجموعه آموزش و پروش استان البرز، گفت: هدف نهایی همه ما تربیت دانش‌آموز صالح و عالم است و از از خداوند متعال برای این منظور آرزوی توفیق داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار