معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور در بیرجند اعلام کرد:

پیش‌بینی جذب۳ میلیون دانش‌آموز در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی

نسل امروز نسلی باسواد و مطالبه‌گر است

بیرجند (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور از پیش‌بینی جذب بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز دختر و پسر کشور در تشکل سازمان دانش‌آموزی تا پایان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی جذب۳ میلیون دانش‌آموز در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی

رحمت الله رضایی در گردهمایی مدیران سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان خراسان جنوبی با تأکید بر وحدت رویه و اتحاد در فعالیت های سازمان دانش آموزی، اظهار کرد: گام های اولیه اعزام دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی برای زیارت عتبات عالیات و عمره مفرده در عراق و عربستان برداشته شده است.

وی، با اشاره به لزوم حضور پرشور دانش آموزان و تشکلات دانش آموزی در آیین های روز مبارزه با استکبار جهانی و ۱۳آبان، با توجه به تحولات اخیر منطقه و جهان در حمایت از ملت مظلوم به ویژه کودکان، نوجوانان و دانش آموزان فلسطینی، عنوان کرد: فلسفه تعلیم و تربیت، در قاموس سند تحول بنیادین، تربیت نسلی پویا، شاداب و مطالبه‌گر است.

معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور با تشکر از فعالیت های خوب سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته ۳۶ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در خراسان جنوبی به عضویت سازمان دانش آموزی در آمدند.

وی لازمه ورود دانش آموزان به عرصه های مختلف را تقویت روحیه خودباوری و واگذاری مسئولیت های متنوع با توجه به توانمندی ها و استعدادها به آنها دانست و گفت: نسل امروز، نسلی مطالبه گر و باسواد است که می تواند در رسیدن به قله های کمال نقش آفرین باشد.

به گفته رضایی، وظیفه ما این است که نگاه دانش آموز محوری داشته و با واگذاری مسئولیت در عرصه های مختلف فرایند تعلیم و تربیت به ویژه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، پرورشی و تربیتی، آنها را برای حضور موفق و قبول مسئولیت های کلان علمی، اعتقادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی آماده کرده تا توانمند شوند و با کسب مهارت های لازم، به مرحله ای برسند که خود را باور داشته و بتوانند موفقیت کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار