به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات تیراندازی با کمان دختران در شهرستان قشم

هرمزگان (پانا) - به مناسبت هفته تربیت بدنی در هنرستان کوثرالنبی و دبیرستان ابوریحان کوشه قشم به مدت یک هفته مسابقات تیراندازی با کمان برگزار شد و از بین ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده که از ۱۸ روستای حومه بالاشهر در این آموزشگاه حضور داشتند، ۱۵ نفر به مرحله نهایی رسیدند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره مسابقات تیراندازی با کمان دختران در شهرستان قشم

مدیر آموزش و پرورش قشم در حاشیه مسابقات تیراندازی با کمان بیان کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان قشم، برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی اجرا شد که امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم زمینه حضور فعال دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی فراهم را کنیم.

رنجبر گلشواری افزود: نقش و تاثیر ورزش در سلامت جسم و روح دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که باعث ایجاد تندرستی، شادابی و نشاط در بین آن ها می شود.

وی خاطرنشان کرد: ورزش نزد ایرانیان از دوران باستان دارای اهمیت ویژه ای بوده است و امروزه به دلیل پیامدهای تاثیرگذار در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و...باعث گسترش آن در بین کشورهای جهان شده است. کشورهای جهان تلاش می‌کنند تا با توسعه ورزش در زندگی افراد و جامعه خود، بسترهای مناسبی برای بالا بردن کیفیت زندگی، سلامتی و نشاط فراهم کنند.

وی همچنین افزود: نقش ورزش در بهبود کیفیت زندگی و سلامتی دانش آموزان واقعیتی غیرقابل انکار است و ما تلاش می کنیم تا با تشویق دانش آموزان در زمینه های ورزشی بسترهای مناسبی برای رشد و تعالی آن ها فراهم کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین یزدان پناه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار