معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان در مکتب راهیان نور، درس عزت و آزادگی می‌آموزند

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانش‌آموزان در مکتب راهیان نور، درس عزت و آزادگی می‌آموزند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در مکتب راهیان نور، درس عزت و آزادگی می‌آموزند

دانش آموزان با شور و شعف بسیار عازم مسیری می‌شوند که عشق و ایمان را به همراه دارد و به راستی که راهیان نور طریق عشق و ایمان است.

رئیس جمهور راهیان نور را از مصادیق بارز «جهاد تبیین» توصیف کرده و گفت: سرزمین‌های راهیان نور، مدرسه بزرگ انسان‌سازی است که همواره برای همه عصرها و نسل‌ها درس آموز است.

تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است. این اردوها همراه با روایتگری و مرور خاطرات سال های دفاع مقدس از زبان جانبازان، آزادگان و... است و دانش آموزان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا می کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان از افزایش ظرفیت و حضور پرشور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: قدم گذاشتن دانش آموزان در دیاری که تاریخ آن با شهادت در هم آمیخته است، سبب تقویت حس میهن دوستی و ایثار می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان در مکتب راهیان نور، درس عزت و آزادگی می آموزند. آنها رشادت و شهادت را در معنای حقیقی و با اعماق وجود حس خواهند کرد.

مهدی نم نبات به دانش آموزان توصیه کرد که از این فرصت به خوبی بهره ببرند و ادامه دهنده راه شهدا باشند، شهدایی که روزگاری از تمام هستی خود گذشتند تا حتی ذره ای از این خاک به دست دشمنان کوردل نیفتد.

اردوهای راهیان نور فرصتی برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از کودکان و مردمان ایستاده غزه است. باشد که فریاد مرگ بر اسرائیل دانش‌آموزانمان گوش دشمن را کر کند.

دانش‌آموز خبرنگار: مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار