قرائت بیانیه محکومیت رژیم صهیونیستی توسط دانش‌آموزان دبیرستان آهنچی تبادکان

تبادکان (پانا) - بیانیه محکومیت حرکت وحشیانه رژیم صهیونیستی در دبیرستان فاطمه آهنچی منطقه تبادکان قرائت شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
قرائت بیانیه محکومیت رژیم صهیونیستی توسط دانش‌آموزان دبیرستان آهنچی تبادکان

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیَعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

(و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.)

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب یک جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سَبُعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین و کادر درمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایت کارانی که این فاجعه را رقم زدند، در جنایات‌شان هیچ حد و اندازه ای قائل نیستند و هزاران کودک و زن را قربانی جنایات خود کردند. مسئولیت این قتل عام بر عهده آمریکایی‌هایی است که به شکل نامحدود و با حمایت از این رژیم سفاک، به او اجازه انجام این قتل عام‌ها را می دهند.

بی شک؛ خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران، جزم‌تر خواهد کرد.

اینک تاریکی و بی‌آبی نوار غزّه را فراگرفته و سخن از پایان منابع غذایی و دارویی است. در پی قطع برق، بیمارستان‌ها نیز در تاریکی فرورفته‌اند و مرگِ شمار بسیاری از کادر پزشکی بر اثر بمباران و حملات پهپادی نوار غزه را به آستانۀ فاجعه‌ای انسانی کشانده است. وقت آن است که جهان اسلام تجاوز ددمنشانۀ رژیم آپارتاید و اشغالگر قدس را به نوار غزه «یک‌صدا» محکوم کند و با فشار بر مجامع بین‌المللی افزون بر پایان جنگی نابرابر، خواستارِ برقراری صلح و استیفای حقوق حقۀ ملت مظلوم فلسطین شود.

به‌راستی چه‌گونه است که آمریکا به نشانۀ حمایت از فرزندخواندۀ شریرِ خود، ناوهای هواپیمابَر را از آن سوی جهان به خاورمیانه گسیل می‌کند، اما از کشورهای عربی در دفاع از مردم بی‌پناهِ غزّه بانگ مرغی برنمی‌خیزد و واکنش‌ها، از بیانیه‌های عافیت‌طلبانه و محافظه‌کارانه فراتر نمی‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار