آیین تودیع و معارفه شهردار جدید شهرستان رباط‌کریم

رباط‌کریم (پانا) - آیین تودیع و معارفه شهردار جدید شهرستان رباط‌کریم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تودیع و معارفه شهردار جدید شهرستان رباط‌کریم

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهرستان رباط‌کریم با حضور محمد غراوی، معاون عمرانی استانداری، هادی رحمتی، مدیر کل امورشهری استانداری تهران، امید احمدی فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌ترابی امام‌جمعه، عادل‌رحمانی رئیس دادگستری، محمد یوسف‌وند دادستان رباط‌کریم و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

در این مراسم، حمیدرضا الهیاری، به عنوان شهردار جدید شهرستان رباط‌کریم انتخاب شد و در ادامه حسن‌ترابی امام‌جمعه این شهرستان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید بیان کرد: شهرستان رباط‌کریم از لحاظ عمران و توسعه شهری بخاطر تنگ نظری‌ها، دچار عقب‌ماندگی شده است که باید در اسرع وقت جبران شود.

وی در ادامه شاخصه‌های یک شهردار را توصیف و اظهار کرد: شهردار باید شهامت رفتن در دل کار بزرگ را داشته باشد و با اجرای چند پروژه شاخص و عظیم، زمینه برون‌رفت رباط‌کریم از این وضعیت فعلی و مشکلات را فراهم‌سازد.

حسن‌‌ترابی، امام‌‌جمعه شهرستان رباط‌کریم، توجه همزمان به امور زیربنایی و روبنایی را لازمه رضایتمندی مردم دانست و افزود: ایجاد فضاهای پرنشاط شهری مانند فرهنگسراها، فضاهای ورزشی، دینی باید در دستور کار قرار گیرد.

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار