بیانیه مشترک آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان کرمان در پی جنایات رژیم صهیونیستی

کرمان(پانا) - بیانیه مشترکی از سوی آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در پی جنایات گسترده و بی رحمانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه صادر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مشترک آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان کرمان در پی جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در متن این بیانیه آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

«جنایات هولناک رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و حملات گسترده این رژیم کودک کش به ویژه به زنان و کودکان بی پناه و حمله ناجوانمردانه و بی رحمانه اخیر به بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها بیمار و انسان بی گناه شد، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

رژیم صهیونیستی سال هاست که با بی رحمی تمام خوی ددمنشانه خود را به همه جهانیان نشان داده و این بار هم لکه ننگ دیگری بر پیشانی اش نشسته که بیانگر عدم پایبندی اش به اصول و قواعد حقوق بین الملل در زمان جنگ است.

ما بسیجیان، فرهنگیان و دانش آموزان پایتخت مقاومت جهان اسلام در خاستگاه دلیران و امیرانی چون سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، ضمن تسلیت و محکومیت این جنایت های غیرانسانی یک بار دیگر حمایت و همبستگی خود را با ملت ستمدیده فلسطین و مراتب همدردی خود را با خانواده شهدای این حملات اعلام می کنیم و آرزومندیم با اتحاد و انسجام همه کشورهای مسلمان تحت امر ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به زودی شاهد حذف و نابودی این غده چرکین و رژیم ننگین باشیم.

بی شک این جنایت های غاصبانه خللی در اراده راسخ نیروهای مقاومت وارد نخواهد کرد و فریاد مظلومیت و ایستادگی ملت مقاوم و مجاهد فلسطین، آزادی سرزمین‌شان را از وجود اشغالگران رقم خواهد زد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار