در بهارستان دو کلید خورد؛

آیین افتتاح طرح توزیع شیر رایگان مدارس کشور

بهارستان‌دو (پانا) - آیین افتتاحیه توزیع شیر مدارس کشور با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با میزبانی شهرستان‌های استان تهران در مدرسه امیرکمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح طرح توزیع شیر رایگان مدارس کشور

در سفری که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اول ماه مهر برای بازگشایی مدارس به مدرسه شهید امیر کمندی ناحیه دو بهارستان داشت از توزیع شیر به دانش‌آموزان ابتدایی در سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

از این رو طرح توزیع شیر مدارس کشور با حضور علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، مسعود بهرامی مدیرکل شهرستان‌های استان تهران، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، عباس میرزایی معاون تربیت‌بدنی و پرورشی بهارستان دو و سایر مسئولین آموزش و پرورش این منطقه در مدرسه شهید امیر کمندی کلید خورد.

شایان ذکر مطابق آمار اعلام شده از سوی مهدی محمدی، مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش در سال تحصیلی جاری از مجموع ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز، ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر آن‌ها کلاس اولی بوده، که قرار است طی طرح مذکور که شامل دبستان‌های دولتی سراسر کشور است دانش‌آموزان ابتدایی کل کشور دو روز در هفته شیر رایگان دریافت کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار