پای مجری تلویزیون به نقدِ جام‌جم کشیده شد

تهران (پانا) - جدیدترین قسمت از برنامه «جام‌جم» با حضور یاسر قدسی مجری تلویزیون و قائم‌مقام خبرگزاری صداوسیما روی آنتن خواهد رفت؛ قرار است با حضور او هم رسانه ملی و مطالبه‌گری مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پای مجری تلویزیون به نقدِ جام‌جم کشیده شد

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» در قسمت‌های گذشته به بحث‌های مختلفی پرداخت؛ از موضوع مهم سلبریتی‌ها که آغازگر این برنامه بود تا ذائقه‌سازی مخاطبان و حق پخش مسابقات که به شکل مناظره‌ای برگزار شد.

اما در قسمت ششم، نوبت به باز کردن پرونده‌ای مهم رسید؛ موضوع رسانه ملّی و مطالبه‌گری خصوصاً بررسی آن در دوره تحول رسانه ملّی که با حضور مصطفی کواکبیان تبدیل به شبی داغ در تلویزیون شد.

این قسمت برنامه با حواشی و اتفاقات مختلفی همراه شد. بازتاب‌هایی که فضای توئیتر و صفحات مجازی را پُر کرد؛ گروهی نسبت به حضور او و صحبت‌های مهمی که مطرح شد ابراز خشنودی کردند و برخی انتقادهایشان را نوشتند.

اما نهایتاً ششمین شب این برنامه تلویزیونی به شبِ داغ «جام‌جم» تبدیل شد. و حالا در هفتمین قسمت و قسمت دیگری از موضوع رسانه ملی و مطالبه‌گری نوبت به یاسر قدسی مجری‌ تلویزیون و البته قائم‌مقام خبرگزاری صداوسیما رسیده که هم در برنامه «صف اول» مطالبه‌گری را از مسئولین دنبال می‌کند و هم به عنوان مسئول در خبرگزاری یکی از مهمترین رسانه‌های کشور و سیاستگذار رسانه‌ای خودش بر روی صندلی میهمان «جام‌جم» می‌نشیند و این موضوع مهم را تحلیل خواهد کرد.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار