رئیس کانون فرهنگی تربیتی نور کلات:

تشکیل انجمن‌های دانش‌آموزی هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی است

کلات (پانا) - رئیس کانون فرهنگی تربیتی نور کلات نادر عنوان کرد هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی، تشکیل و ایجاد انجمن‌های دانش‌آموزی با هدف کشف استعداد، رشد و تقویت حس مدیریت در دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل انجمن‌های دانش‌آموزی هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی است

حسین رضاپور در اولین نشست اعضای فعال کانون پسران و عضویت انجمن های علمی کانون ها گفت: در کانون ها به طور کلی ۲۲ انجمن وجود دارد که این انجمن ها شامل انجمن ادبی، موسیقی، خبرنگاری، مجری گری، رباتیک و غیره می‌شود.

وی افزود: در آغاز مهرماه، کانون‌ها بخشنامه مرتبط با عضوگیری انجمن ها را به مدارس ابلاغ کرده و برای انجمن ها عضوگیری می کنند، عضویت در این انجمن ها و ارائه هرگونه خدمات آموزشی و ... در انجمن های دانش آموزی کاملا رایگان است.

رضاپور در ادامه بیان کرد: این انجمن‌ها با حضور ۵ الی ۱۵ عضو تشکیل و زیر نظر کانون ها به فعالیت می‌پردازند. هر انجمن دارای یک مربی راهنما است و جلساتی در رابطه با رشد و پیشرفت دانش آموزان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در این جلسه ضمن اجرای اولین شب از سینما کانون و پخش برترین فیلم‌های جشنواره فیلم رشد، جواد حیدری کارشناس کانون نور، کارگاه فیلم سازی و کار با نرم افزارهای تدوین را برگزار کرده و به تحلیل فیلم های جشنواره پرداخت.

دانش آموز خبرنگار: آرین لشکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار