مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و کلاس‌های درس، حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم

شهریار(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را بشدت محکوم کرد و آموزش و پرورش را حامی مظلومان دانست‌.

کد مطلب: ۱۴۱۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و کلاس‌های درس، حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن حضور در راهپیمایی مردم شهرستان شهریار برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در جمع مردم شهر اندیشه به سخنرانی پرداخت و بیان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش و کلاس‌های درس و محیط آموزش و پرورش، همواره حامی و پشتیبان مظلومان بوده و هستیم؛ ما موظف هستیم حامی جوانان و نوجوانان و فرزندان و بانوانی که در فلسطین اشغالی مورد هجمه و هجوم رژیم صهیونیستی هستند، باشیم؛ ان‌شاءالله این اتفاق خواهد افتاد و به زودی در فلسطین جشن پیروزی خواهیم گرفت.

وی در ادامه از وضعیت آموزش و پرورش گفت: جامعه‌ای که بخواهد حکمرانی نظام اسلامی در آن اتفاق بیافتد، چندین عرصه و موقعیت مختلف را داراست که شامل بخش اقتصاد، بانکداری، زیرساخت‌ها، موضوعات ریلی و جاده‌ای است که بخش‌های مختلف زیرساخت را به خود اختصاص می‌دهد. الحمدالله تاکنون در زمینه کشاورزی، نظامی و امنیتی، پزشکی، بهداشت، علم و فناوری دستاوردهای چشم گیری را در کشور عزیزمان داشته‌ایم.

بهرامی در ادامه افزود: نقطه‌ای که زیربنای اصلی و کانونی این عرصه‌های مختلف در آن وجود دارد، به تاکید مقام معظم رهبری نظام تعلیم و تربیت است. اگر نظام تعلیم و تربیت به‌ نقطه‌ای برسد که در تراز جمهوری اسلامی تعریف شود، حتما باقی موضوعات هم برقرار خواهند بود‌.

بهرامی اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان متولی مدیریت و راهبری مدارس در سطح کشور و خاصه آموزش و پرورش ما در شهرستان‌های استان تهران و نیز شهرستان شهریار، همواره خدمت‌گذار دانش‌آموزان بزرگوار و اولیا محترم در عرصه‌های مختلف منطبق با سند تحول بنیادین است.

دانش‌آموزخبرنگار: امیرمحمد علیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار